'Τα 40 Του Θανάτου' μου― Παρουσίαση, Μύκονος (video)


Απόσπασμα από την Παρουσίαση του νέου μου βιβλίου
'Τα 40 Του Θανάτου' (εκδόσεις Γαβριηλίδη)
στο Notorious, στη Μύκονο,
5 Ιουνίου '15.


Ήταν μια πολύ ωραία ζεστή βραδιά με φίλους, με την οποία ξεκίνησε το ταξίδι των Παρουσιάσεων, τώρα που το βιβλίο φεύγει από τα δικά μου χέρια και βγαίνει στον κόσμο.
Η καλή φίλη (ηθοποιός και καθηγήτρια) Αγγελική Καλαφάτη που συντόνισε και παρουσίασε επέλεξε να μιλήσει και να διαβάσουμε κι από άλλα μου βιβλία ενώ κουβεντιάζαμε για 'Τα 40 Του Θανάτου', το γράψιμο, το Θάνατο, την Ποίηση και χίλια δυό.

Εδώ ένα μικρό video αναρτημένο στο youtube― και θα ακολουθήσουν κι άλλα.





Επί τη ευκαιρία: 
Αν είστε στην Αθήνα
θα χαρώ να σας δω στην πρώτη αθηναϊκή μου παρουσίαση στην οποία θα μιλήσει ο κριτικός Κώστας Καλημέρης και θα διαβάσουν (εκτός εμού) η Θέκλα Τσελεπή και ο Γιάννης Κοκιασμένος.

Πού: 
Poems 'n CrimesΑγίας Ειρήνης 17, Μοναστηράκι
Πότε: 
Τρίτη 16 Ιουνίου '15 στις 8:30μμ.

Εκδήλωση Facebook: https://www.facebook.com/events/664497050350989/






Το βιβλίο διαδικτυακά από τον εκδότη μου Εκδόσεις Γαβριηλίδη: http://www.gavrielidesbooks.gr/showtitle.aspx?vid=1979
_______________________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου